جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور امروز در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

جزئیات جدید از پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند

به گزارش قدس آنلاین، پس از فسخ یک‌طرفه قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه، مدیران پرسپولیس از این دروازه‌بان و باشگاه تراکتور بابت عقد قرارداد با بیرانوند به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کردند.

در همین خصوص امروز دوشنبه ۸ مرداد جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از این بیرانوند و باشگاه تراکتور برگزار شد.

هومن هدایتی سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس در این خصوص اظهار کرد: امروز جلسه‌ای برگزار شد و به نظرم تا ۲۰ روز دیگر نتیجه آن اعلام خواهد شد. ما در جلسه امروز ۲۱ صفحه لایحه دادیم و تمام مدارک مالی را در پرونده ارائه کردیم. امروز وکیل بیرانوند هیچ لایحه‌ای ارائه نداد و تمامی مدارک ما مطابق قانون بوده است.

او ادامه داد: اگر رأی به سود باشگاه پرسپولیس صادر شود تمامی تیم‌هایی که بیرانوند در برابر آنها به میدان رفته می‌توانند از باشگاه تراکتور بابت استفاده از بازیکن غیر مجاز شکایت کنند و مطابق قانون نتیجه آن دیدارها ۳ بر صفر به سود حریفان تراکتور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.